Draagconsulent

Huid op huidcontact
Na de geboorte krijgt de moeder/ vader de baby op de buik. De meeste ouders vinden dit vroege huid-op-huidcontact heel fijn en weten dat het helpt om de baby op temperatuur te houden. Veel minder bekend is het dat lichaamscontact ook belangrijk is voor de ontwikkeling van de hersenen en het hormoon wat stress reguleert.

Het dragen van de baby
Wil je graag je kindje dragen? Dat kan en je biedt je kindje extra lichaamscontact, vaak vinden baby’s gedragen worden fijner dan een wandelwagen. Je baby ligt ondersteunend in de drager, zoals hij negen maanden lang in je buik lag. Veel baby’s slapen eerder als ze gedragen worden. De draagzakken zijn ergnomisch verandwoord.
Wil je advies hoe je jouw kindje goed kunt dragen? Wil je weten welke mogelijkheden er zijn om te dragen? Of draagt u uw kindje met veel plezier en bent u opzoek naar nieuwe mogelijkheden om te dragen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Draagconsulten
Bij een standaard draagconsult behandelen we één buik of één rugknoop. De kosten zijn: € 25,-
Bij een duo draagconsult behandelen we één buik of één rugknoop.  Dit consult kan je samen met je partner, zus, vriendin of (schoon)moeder boeken. De kosten zijn € 40,-
Bij een draagzakconsult behandelen we het dragen met een ergonomische drager en kan je draagzakken passen. De kosten zijn: € 25,-
Bij een workshop behandelen we het thema dragen in een grote groep. Kosten bij minimaal 4 personen € 15,- per persoon.

Tijdens het oefenen met de pop is het handig om iemand in de buurt te hebben die op je eigen kindje kan passen, zodat wij ons kunnen concentreren op het knopen. De draagconsulten vinden bij ij thuis plaats.

Cadeaubon draagconsult
Een origineel cadeau om te geven en te krijgen. Bepaal zelf de hoogte van de cadeaubon en e-mail mij via [email protected] de prijs en de naam dan pak ik de cadeaubon feestelijk voor u in!